Keskivartalo kuntoon

Haluaisitko saada keskivartalon kuntoon? Haluatko ryhdikkäämmän olemuksen ja solakamman vyötärön? Onko vatsan seudulle kertynyt ylimääräistä ja haluaisit eroon siitä? Väsyykö keskivartalo helposti arjen askareissa tai urheillessa? Tuntuuko keskivartalossa ohimenevää särkyä rasituksen jälkeen tai jopa kipua arkisten askareiden lomassa? Onko sinulla haasteita kehon liikkuvuudessa? Oletko hiljattain synnyttänyt ja haluaisit vahvistaa keskivartaloasi synnytyksen jälkeen?

Jos vastasit mihinkään näistä myöntävästi, jatka lukemista!

Jos teet istumatyötä tai istut suurimman osan päivästäsi, keskivartalon lihakset ovat tällöin täysin passiivisina suurimman osan päivästä. Vaikka kävisit säännöllisesti kävelylenkeillä, harrastaisit kestävyyslajeja tai arkista hyötyliikuntaa, näissäkään keskivartalon lihakset eivät aktivoidu riittävästi- tai vahvistu. Jopa useilla aktiiviliikkujilla ja saliharrastajilla keskivartalon treeni unohtuu, jää liian yksipuoliseksi tai ei ole riittävän säännöllistä. Kohtaan työssäni fysioterapeuttina- ja liikunnan ohjaajana paljon asiakkaita, joilla on heikot, ylijännittyneet tai liian kireät keskivartalon lihakset! Eikä se ole ihme, koska niin moni tekee istumatyötä ja keskivartalon treeni unohtuu helposti jopa aktiiviliikkujilta tai jännitystila estää lihasvoiman kehittymisen.

Fysioterapeutti ja liikunnan ohjaaja Sari Salomaa auttaa saamaan keskivartalon kuntoon
Hei! Olen Sari. Olen fysioterapeutti yli 30-vuoden kokemuksella ja olen toiminut liikunnanohjaajana kymmeniä vuosia

Miksi sinun kannattaa treenata keskivartalo kuntoon?

Vahvat keskivartalon lihakset tukevat selkää, lannerankaa ja sisäelimiä sekä levossa että liikkuessasi. Mutta vahvuus hankitaan treenaamalla oikein ja rentouttamalla silloin, kun voimankäyttöä ei tarvita! Vahvat keskivartalon lihakset ovat myös hyödyksi kaikessa liikkumisessa ja kehonhallinnassa. Keskivartalon lihakset muodostuvat vatsa- ja selkälihaksista, pakaralihaksista ja lantionpohjan lihaksista.

Keskivartalo on koko kehon tuki, koska keskivartalon lihakset kannattelevat ja tukevat koko kehoasi niin arkisissa askareissa kuin urheillessakin! Keskivartalon kunnolla on merkittävän suuri rooli koko kehon liikkuvuudessa ja tasapainossa.

Vahvat keskivartalon lihakset kannattelevat kehoasi! Monipuolisella ja tehokkaalla keskivartalon treenillä saat olemukseesi ryhtiä ja hoikemman vyötärön, mutta myös jaksat paremmin arjessa. Kauppakassien kantaminen ja tavaroiden nostaminen on kevyempää, arkisesta liikkumisesta tulee sujuvampaa ja pääset parempiin tuloksiin myös urheillessasi! 

Vahva keskivartalo auttaa sinua suoriutumaan paremmin niin kestävyyslajeissa- kuin painonnostossakin. 

Keskivartalo kuntoon tehokkaalla ja monipuolisella treenilla

Haluatko sinä saada vahvan keskivartalon?

Sinun tarvitsee ainoastaan treenata ohjeillani 15-minuuttia 2-3 kertaa viikossa ja saat keskivartalosi kuntoon! Minulla on liikunnan ohjaamisesta- ja asiakkaiden valmentamisesta kymmenien vuosien kokemus. Olen suunnitellut sinulle asteittain vaikeutuvat harjoitukset, joilla saat näkyviä tuloksia jo ensimmäisten viikkojen aikana.

Tämä kurssi sopii sinulle hyvin, vaikka olisit vasta täysin aloittelija keskivartalon treenaamisessa – tai treenaamisessa ylipäätään. Mikäli olet vasta aloittamassa aktiivista liikuntaa arjessasi, on erinomainen ajatus vahvistaa keskivartaloa ensimmäisenä! Vahva keskivartalo auttaa sinua suoriutumaan paremmin missä tahansa liikuntalajissa. Kurssi sopii erinomaisesti myös lenkkeilijöille, juoksijoille sekä salilla kävijöille! Kurssin treenit ovat kokonaisvaltaisesti keskivartalon lihaksia vahvistavia ja aktivoivat keskivartaloasi monipuolisesti. Keskivartalon vahvistaminen on tärkeää myös synnytyksen jälkeen ja tämä kurssi on erinomainen äideille, joiden synnytyksestä on kulunut noin puoli vuotta tai kauemmin. Keskivartalon vahvistaminen synnytyksen jälkeen auttaa kehoasi palautumaan synnytyksestä ja vähentää riskiä vatsalihasten erkaumaan!

Tule mukaan ja treenaa keskivartalo kuntoon!

Tämä kurssi tarjoaa sinulle mahdollisuuden valita itsellesi sopivat harjoitteet oman kuntotason mukaan ja kunto kasvaa kurssin edetessä! Saat kuuden viikon ohjelman keskivartalon lihasten kehittämiseen ja voit toteuttaa tehokkaat vartin treenit juuri silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Et välttämättä tarvitse kurssin suorittamiseen treenivälineitä tai lisäpainoja, mutta halutessasi voit niiden avulla lisätä haastetta kurssin edetessä. Voit aina halutessasi palata kurssin pariin vielä myöhemminkin, sillä kaikki materiaalit jäävät sinulle!

Katso, mitä muut sanovat kurssista ja millaisia tuloksia he ovat saaneet!

Haluatko sinä ryhdikkäämmän olemuksen, kapeamman vyötärön, lisää liikkuvuutta koko keholle ja voimaa keskivartaloon? Haluatko eroon keskivartalon alueen kivusta ja kolotuksista? Tule mukaan treenaamaan itsellesi vahvat keskivartalon lihakset nyt vain 39 € 

Jos et ole tyytyväinen kurssin sisältöön ja saamiisi tuloksiin, palautan kurssimaksun sinulle kokonaisuudessaan, sillä kursseillani on 100% tyytyväisyystakuu!

Kaikki kurssin materiaali jää sinulle ja saat aina halutessasi palata kurssin treenien pariin myös kurssin suorittamisen jälkeen! Asiakkaani ovat saaneet upeita tuloksia kurssin avulla. Haluaisitko sinäkin olla yksi heistä? Treenaa kanssani keskivartalo kuntoon!